Videomallinnuksen käyttö arjen taitojen oppimisessa lapsilla, joilla on autismin kirjon häiriö

Monien taitojen oppiminen on haastavaa lapselle, jolla on autismin kirjon häiriö. Hänen on vaikea oppia arjessa katsomalla mallia muista lapsista ja aikuisista. Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää miten lapsi, jolla on autismin kirjo, oppii arkisia taitoja videoitsemallinnuksen avulla. Tut...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Vanonen, Mika
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/100272