"Elämä opettaa, ura opettaa ja aikaa on oppia" fenomenografinen tutkimus fysioterapian opettajien opettamisen ja oppimisen käsityksistä

Opettajien käsityksillä opettamisesta ja oppimisesta on keskeinen merkitys korkeakouluopettajuudessa ja korkeakoulupedagogiikassa. Korkeakouluopetuksen haasteiksi ovat nousseet sellaisten menetelmien ja opetusstrategioiden kehittäminen, jotka tukevat opiskelijoiden oppimista. Fysioterapian opettajie...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Vallejo Medina, Teresa
Muut tekijät: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikunta- ja terveystieteet, Sport and Health Sciences, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/100266