ADHD-diagnoosin vaikutus lapsen koulunkäyntiin huoltajien kokemuksia koulun kanssa tehtävästä yhteistyöstä diagnoosiprosessin eri vaiheissa

Tämän Pro gradu –tutkielman tarkoitus on selvittää huoltajien kokemuksia koulun kanssa tehtävästä yhteisyöstä ADHD-diagnoosin eri vaiheissa. Tutki-muksen tavoitteena on selvittää, miten ADHD-diagnoosi vaikuttaa lapsen koulunkäyntiin huoltajien kokemana. Tutkimuksen keskiössä on huoltajien ja koulun...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Savolainen, Oskari, Vatanen, Vili
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/100028