Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Seksuaaliterveyden edistämisen...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Seksuaaliterveyden edistämisen professionaalisuuden piirteitä seksologian opetussuunnitelmien sisällönanalyysin ja asiantuntijakyselyn perusteella

Seksuaaliterveyden edistämisen professionaalisuuden piirteitä seksologian opetussuunnitelmien sisällönanalyysin ja asiantuntijakyselyn perusteella

Bibliographic Details
Main Author: Valkama, Sirpa
Format: Licentiate thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2006.
Subjects:
seksuaaliterveys
terveyden edistäminen
professionalismi
seksologia
opetussuunnitelmat
sisällönanalyysi
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2006261
  • Description
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Suomalaisnuorten seksuaalikasvatus ja seksuaaliterveystiedot oppilaan ja koulun näkökulmasta : arviointia terveyden edistämisen viitekehyksessä
    by: Liinamo, Arja
    Published: (2005)
  • Terveyden edistämisen opettaja : ohjaajan laatuominaisuudet terveyden edistämisen opetuksessa
    by: Ahonen, Marjo
    Published: (2003)
  • Terveyden edistämisen asiantuntijuus kunnassa : terveyden edistämisen asiantuntijoiden näkemyksiä työssä tarvittavasta osaamisesta
    by: Poukka, Anne
    Published: (2011)
  • Valmentajien käsityksiä terveyden edistämisen toimista nuorten yleisurheiluvalmennuksessa
    by: Penttinen, Marja
    Published: (2007)
  • Millainen on hyvä terveyden edistämisen oppikirja? : tutkimus korkeakoulujen kouluttajien ja opiskelijoiden kokemuksista ja näkemyksistä terveyden edistämisen kurssikirjallisuudesta
    by: Kähärä, Marja-Leena
    Published: (2003)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report