Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Yhteinen ymmärtäminen koulutuk...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Yhteinen ymmärtäminen koulutuksessa ja työssä : kontekstin merkitys ymmärtämisessä opiskelijaryhmän ja työtiimin keskusteluissa

Yhteinen ymmärtäminen koulutuksessa ja työssä kontekstin merkitys ymmärtämisessä opiskelijaryhmän ja työtiimin keskusteluissa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Valleala, Ulla Maija
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2006.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 280.
Subjects:
yhteisöllinen oppiminen
konteksti
ryhmätyö
työntekijät
ymmärtäminen
hermeneutiikka
yhteistyö
sosiaalinen vuorovaikutus
tiimityö
pienryhmät
opiskelijat
keskustelu
viestintä
analyysi
oppiminen
työelämä
työssäoppiminen
vuorovaikutus
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.983706
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Yhteinen ymmärtäminen koulutuksessa ja työssä : kontekstin merkitys ymmärtämisessä opiskelijaryhmän ja työtiimin keskusteluissa
    by: Valleala, Ulla Maija
    Published: (2006)
  • Yhteisöllista oppimista yliopistossa : opiskelijoiden osallisuuskokemukset pienryhmätyöskentelyssä
    by: Karppinen, Assi
    Published: (2012)
  • Collaborative knowledge construction in authentic school contexts
    by: Arvaja, Maarit
    Published: (2005)
  • Puhutaan rakentavasti : rakentuuko yliopisto-opiskelijoiden monikulttuurinen pienryhmäkeskustelu tehokkaaksi oppimisympäristöksi?
    by: Tukia, Kaisa
    Published: (2002)
  • Collaborative knowledge construction in authentic school contexts
    by: Arvaja, Maarit
    Published: (2005)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report