CLIL-opetus ja ajattelun kehittyminen eroaako vieraskielisessä varhaiskasvatuksessa olleiden oppijoiden kognitiivinen taso muiden CLIL-oppijoiden tasosta

Bibliographic Details
Main Author: Jääskeläinen, Heidi
Other Authors: Valtonen, Katja
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2003.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.975616

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 975616
003 FI-J
005 20210226134522.0
008 051215s2003 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 975616 
041 0 |a fin 
100 1 |a Jääskeläinen, Heidi. 
245 1 0 |a CLIL-opetus ja ajattelun kehittyminen :  |b eroaako vieraskielisessä varhaiskasvatuksessa olleiden oppijoiden kognitiivinen taso muiden CLIL-oppijoiden tasosta /  |c Heidi Jääskeläinen, Katja Valtonen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2003. 
300 |a 87 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, opettajankoulutuslaitos.  |9 103. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a vieraskielinen opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12222 
650 7 |a varhaiskasvatus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1650 
650 7 |a kognitio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p642 
700 1 |a Valtonen, Katja. 
999 |c 975616  |d 975616 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o OKL Gradu Jääskeläinen  |9 1