Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Individual differences in pare...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Individual differences in parenting : the five-factor model of personality as an explanatory framework

Individual differences in parenting the five-factor model of personality as an explanatory framework

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Metsäpelto, Riitta-Leena
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2003.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 227.
Subjects:
vanhemmat
persoonallisuuden piirteet
vanhemmuus
kasvatus
kotikasvatus
lapset (ikäryhmät)
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:951-39-1784-3
  • Description
  • Table of Contents
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Individual differences in parenting : the five-factor model of personality as an explanatory framework
    by: Metsäpelto, Riitta-Leena
    Published: (2003)
  • Vanhempien kasvatuskäytännöt ja 6-vuotiaiden lasten käyttäytyminen
    by: Haataja, Liisa
    Published: (2003)
  • Joka vitsaa säästää, se lastaan... : kotona tapahtuvan lapsen ruumiillisen kurituksen selitystavat Helsingin Sanomissa vuosina 2008 - 2010
    by: Hirvonen, Sanna-Maria
    Published: (2012)
  • Eysenckin tupakointiteoria : ekstraversion, optimaalisen stimulaation tason ja neuroottisuuden yhteys tupakointiin
    by: Kukkonen, Pekka
    Published: (1971)
  • The joint effects of parenting styles and the child's temperamental characteristics in children's social-emotional development
    by: Zarra-Nezhad, Maryam, kirjoittaja
    Published: (2016)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report