"Halu palvella on onnistumisen edellytys!" asiakaspalvelualan oppikirjojen vuorovaikutusta käsittelevän materiaalin tarkastelua

Bibliographic Details
Main Author: Nurminen, Päivi
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2001.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2001887189

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 887189
003 FI-J
005 20210226104923.0
006 m||||||||d||||||||
007 cu|||||||||a||
008 021210s2001 fi |||||sm |||||||fin||
035 |a 887189 
041 0 |a fin 
100 1 |a Nurminen, Päivi. 
245 1 1 |a "Halu palvella on onnistumisen edellytys!" :  |b asiakaspalvelualan oppikirjojen vuorovaikutusta käsittelevän materiaalin tarkastelua /  |c Päivi Nurminen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2001. 
300 |a 55 lehteä. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, puheviestintä.  |9 3132. 
538 |a Internet-yhteys; WWW-selain; Acrobat Reader. 
650 7 |a asiakaspalvelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1379 
650 7 |a oppimateriaali  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p157 
650 7 |a oppikirjat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p159 
650 7 |a sisällönanalyysi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14612 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2001887189  |u URN:NBN:fi:jyu-2001887189  |q PDF 
999 |c 887189  |d 887189 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |h Paperiversio  |o VIE Gradu Nurminen  |9 1