Cultural impact on international branding a case of marketing Finnish mobile phones in China

Bibliographic Details
Main Author: Li, Zhenyi
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2001.
Series:Jyväskylä studies in communication, 13.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:951-39-1171-3

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 870666
003 FI-J
005 20210226101726.0
007 cr||||||||||||
008 020311s2001 fi |||||sm |||||||eng||
020 |a 951-39-1171-3  |q PDF 
035 |a 870666 
041 0 |a eng  |b fin  |b chi 
080 |a 658.8 
100 1 |a Li, Zhenyi. 
245 1 0 |a Cultural impact on international branding :  |b a case of marketing Finnish mobile phones in China /  |c Zhenyi Li. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2001. 
300 |a Tekstiä. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in communication,  |x 1238-2183 ;  |v 13 
500 |a Tiivistelmäosa 
502 |a Väitöskirja  |c Jyväskylän yliopisto, yhteisöviestintä. 
530 |a Myös painettuna. 
538 |a Internet-yhteys; WWW-selain ; Adobe Acrobat Reader. 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a kulttuurienvälinen viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16518 
650 7 |a matkapuhelimet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4362 
650 7 |a monikulttuurisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10647 
650 7 |a kansainvälinen kauppa  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9390 
650 7 |a tavaramerkit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1488 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a merkkitavarat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1489 
651 7 |a Kiina  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p104984 
830 0 |a Jyväskylä studies in communication,  |x 1238-2183 ;  |v 13. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:951-39-1171-3  |u URN:ISBN:951-39-1171-3  |q PDF 
591 |i 518 
999 |c 870666  |d 870666