Hypnoottisen induktion, motivoivien suggestioiden ja koehenkilöiden suggeroitavuuden vaikutus oppimiskykyyn, kun oppimateriaalina käytetään testejä, jotka mittaavat luetun käsittämistä ja epämielekkäiden tavujen muistamista

Bibliographic Details
Main Author: Pietiläinen, Asser
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 1971.
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.844192

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 844192
003 FI-J
005 20210226092407.0
008 001002s1971 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 844192 
041 0 |a fin 
100 1 |a Pietiläinen, Asser. 
245 1 0 |a Hypnoottisen induktion, motivoivien suggestioiden ja koehenkilöiden suggeroitavuuden vaikutus oppimiskykyyn, kun oppimateriaalina käytetään testejä, jotka mittaavat luetun käsittämistä ja epämielekkäiden tavujen muistamista /  |c Asser Pietiläinen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 1971. 
300 |a [98] lehteä :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, psykologian laitos.  |9 202. 
999 |c 844192  |d 844192 
952 |b KANAVUORI  |c 128  |o P JYK Gradu var  |9 1