Kehitysvammaisen lapsen mahdollisuudet oppia päiväkodissa sosiaalista vuorovaikutusta konstruktiivinen näkökulma

Bibliographic Details
Main Author: Tarkoma, Eija
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 1996.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.661268

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 661268
003 FI-J
005 20210226045354.0
008 970314s1996 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 661268 
041 0 |a fin 
100 1 |a Tarkoma, Eija. 
245 1 0 |a Kehitysvammaisen lapsen mahdollisuudet oppia päiväkodissa sosiaalista vuorovaikutusta :  |b konstruktiivinen näkökulma /  |c Eija Tarkoma. 
260 |a Jyväskylä,  |c 1996. 
300 |a 76 lehteä :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, erityispedagogiikan laitos.  |9 101. 
653 |a sosiaalinen vuorovaikutus 
653 |a kehitysvammaisuus 
653 |a oppiminen 
653 |a päivähoito 
653 |a kommunikaatio 
999 |c 661268  |d 661268 
852 |b MAIN  |c 112  |h KV Mikrokortti Gradu Tarkoma Eija  |k KV Mikrokortti Gradu Tarkoma Eija  |l KV Mikrokortti Gradu Tarkoma Eija  |m KV Mikrokortti Gradu Tarkoma Eija 
952 |b KANAVUORI  |c 112  |o KV Mikrokortti Gradu Tarkoma Eija  |9 1