Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter aihekokonaisuudet
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter aihekokonaisuudet
  • Neljäsluokkalaisten luki-vaike...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Neljäsluokkalaisten luki-vaikeuksisten oppilaiden sanantunnistusprosessien kuvaus

Neljäsluokkalaisten luki-vaikeuksisten oppilaiden sanantunnistusprosessien kuvaus

Bibliographic Details
Main Author: Saulio, Minna
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 1994.
Subjects:
dysleksia
sanantunnistusprosessi
dekoodaus
fonologinen prosessointi
ortografinen prosessointi
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.474521
  • Description
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Lukemissujuvuus neljännellä luokalla : mitä taustataitoja sujuva lukeminen edellyttää?
    by: Tuomisto, Pauliina
    Published: (2011)
  • Nimeämisnopeuden merkitys kompensoiduilla dyslektikoilla : kompensoituneiden sanantunnistustaidon merkitys
    by: Laine, Sami
    Published: (2000)
  • Nimeämisnopeuden merkitys kompensoiduilla dyslektikoilla : kompensoituneiden sanantunnistustaidon merkitys
    by: Laine, Sami
    Published: (2000)
  • Fast ForWord-kuntoutuksen vaikutus suomen kielen fonologiseen prosessointiin lukioikäisillä, joilla on vaikeuksia lukemisessa ja kirjoittamisessa
    by: Paldanius, Ani
    Published: (2009)
  • Auditorisen prosessoinnin taitojen, puheen havaitsemisen taitojen ja fonologisen prosessoinnin taitojen väliset yhteydet 4-6- vuotiailla dysleksiariski- ja kontrollilapsilla
    by: Huikari, Elli
    Published: (2011)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report