Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Self-concept and social skills...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Self-concept and social skills of school beginners : summary and discussion

Self-concept and social skills of school beginners summary and discussion

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Pölkki, Pirjo, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 1990.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 76.
Subjects:
koululaiset
lapset (ikäryhmät)
minäkuva
sopeutuminen
sosiaalinen käyttäytyminen
sosiaalinen kehitys
sosiaaliset taidot
sosialisaatio
koulutulokkaat
sosiaalinen oppiminen
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Table of Contents
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Item Description:Väitösk. lisäksi 1 irtol.

Similar Items

  • Self-concept and social skills of school beginners : summary and discussion
    by: Pölkki, Pirjo, kirjoittaja
    Published: (2020)
  • Tehostetun koululiikunnan yhteydet peruskoululaisten sosiaalisen käyttäytymisen muutoksiin kuuden vuoden aikana
    by: Lehtelä, Orvokki
    Published: (1999)
  • Luokkahuoneyhteisön alkuvaiheet : sosiaaliset taidot, toverisuhteet ja kouluun sopeutuminen
    by: Kiminkinen, Riikka
    Published: (2006)
  • MLL:n perhekahvilatoiminnan merkittävin anti asiakkailleen
    by: Lappalainen, Mari
    Published: (2007)
  • Kuusivuotiaiden sopeutuminen päiväkotiin : yksilöllistetty mallioppimisohjelma päiväkotiin heikosti sopeutuvien kuusivuotiaiden ohjauksessa sekä vanhempien kasvatuskäytännön yhteydet lapsen sopeutumiseen ja minäkäsitykseen
    by: Lummelahti, Leena, kirjoittaja
    Published: (1990)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report