Strengthening learner-centred interactive pedagogy through dialogic teaching in Eritrean secondary schools

Bibliographic Details
Main Author: Tadesse, Abraham, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2025.
Series:JYU dissertations, 886.
Subjects:
Online Access:Linkki verkkoaineistoon

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 019254226
003 FI-MELINDA
005 20250124121854.0
007 cr || ||||||||
008 250123s2025 fi a om |0| 0|eng|c
020 |a 978-952-86-0506-5  |q PDF 
035 |a FCC019254226 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 1 |a eng  |b eng  |b fin 
100 1 |a Tadesse, Abraham,  |e kirjoittaja. 
240 1 0 |a Strengthening learner-centred interactive pedagogy through dialogic teaching in Eritrean secondary schools.  |l Englanti 
245 1 0 |a Strengthening learner-centred interactive pedagogy through dialogic teaching in Eritrean secondary schools /  |c Abraham Tadesse. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2025. 
300 |a 1 verkkoaineisto (90 sivua, 25 sivua useina numerointijaksoina, 3 numeroimatonta sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
341 |a tekstiin perustuva  |2 mts/fin 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 886 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede OKL,  |d 2025. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
588 0 |a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 23.1.2025). 
650 7 |a yläkoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a pedagogiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1584 
650 7 |a oppilaslähtöisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p39191 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a dialogisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10824 
650 7 |a interaktiivisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10823 
650 7 |a opettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 
650 7 |a ammatillinen kehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13158 
650 7 |a opettajankoulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746 
651 7 |a Eritrea  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p109234 
653 0 |a learner centred interactive pedagogy (LCIP) 
653 0 |a teachers’ practices of LCIP 
653 0 |a classroom interaction 
653 0 |a dialogic teaching 
653 0 |a professional development 
653 0 |a teacher education 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto,  |e kustantaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000001517 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,  |e oppiarvon myöntävä yhteisö.  |0 (FI-ASTERI-N)000182659 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 886. 
856 4 0 |u https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-86-0506-5  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 2151927  |d 2151927