|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
019254226 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20250124121854.0 |
007 |
cr || |||||||| |
008 |
250123s2025 fi a om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-952-86-0506-5
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC019254226
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
1 |
|
|a eng
|b eng
|b fin
|
100 |
1 |
|
|a Tadesse, Abraham,
|e kirjoittaja.
|
240 |
1 |
0 |
|a Strengthening learner-centred interactive pedagogy through dialogic teaching in Eritrean secondary schools.
|l Englanti
|
245 |
1 |
0 |
|a Strengthening learner-centred interactive pedagogy through dialogic teaching in Eritrean secondary schools /
|c Abraham Tadesse.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2025.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (90 sivua, 25 sivua useina numerointijaksoina, 3 numeroimatonta sivua) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
341 |
|
|
|a tekstiin perustuva
|2 mts/fin
|
490 |
1 |
|
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 886
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede OKL,
|d 2025.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
588 |
0 |
|
|a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 23.1.2025).
|
650 |
|
7 |
|a yläkoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292
|
650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
650 |
|
7 |
|a opetusmenetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988
|
650 |
|
7 |
|a pedagogiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1584
|
650 |
|
7 |
|a oppilaslähtöisyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p39191
|
650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
650 |
|
7 |
|a dialogisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10824
|
650 |
|
7 |
|a interaktiivisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10823
|
650 |
|
7 |
|a opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
650 |
|
7 |
|a ammatillinen kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13158
|
650 |
|
7 |
|a opettajankoulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746
|
651 |
|
7 |
|a Eritrea
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p109234
|
653 |
|
0 |
|a learner centred interactive pedagogy (LCIP)
|
653 |
|
0 |
|a teachers’ practices of LCIP
|
653 |
|
0 |
|a classroom interaction
|
653 |
|
0 |
|a dialogic teaching
|
653 |
|
0 |
|a professional development
|
653 |
|
0 |
|a teacher education
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto,
|e kustantaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000001517
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
830 |
|
0 |
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 886.
|
856 |
4 |
0 |
|u https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-86-0506-5
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 2151927
|d 2151927
|