Towards expert knowledge? a comparison between a constructivist and a traditional learning environment in university

Bibliographic Details
Main Author: Tynjälä, Päivi, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: [Jyväskylä] : 2024.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 019192133
003 FI-MELINDA
005 20241025153350.0
007 cr || ||||||||
008 241010r20241999fi |||||om |||||0|eng|c
020 |a 978-952-86-0325-2  |q PDF 
035 |a FCC019192133 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b eng 
080 |a 159.94/.95  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Tynjälä, Päivi,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000073895 
245 1 0 |a Towards expert knowledge? :  |b a comparison between a constructivist and a traditional learning environment in university /  |c Päivi Tynjälä. 
264 1 |a [Jyväskylä] :  |b University of Jyväskylä,  |c 2024. 
300 |a 1 verkkoaineisto (140 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
341 |a tekstiin perustuva  |2 mts/fin 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta,  |d 1999. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
588 0 |a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 10.10.2024). 
591 |i 516 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a oppimistyylit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7416 
650 7 |a motivaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4734 
650 7 |a oppimiskäsitykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6332 
650 7 |a oppimisprosessi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5103 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a korkeakouluopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1246 
650 7 |a käsitykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6333 
650 7 |a oppimisympäristö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4835 
650 7 |a korkeakoulut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1030 
650 7 |a koulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p84 
650 7 |a yliopistot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10895 
650 7 |a opiskelumotivaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19163 
650 7 |a konstruktivismi (pedagogiikka)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p39501 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden tiedekunta,  |e oppiarvon myöntävä yhteisö.  |0 (FI-ASTERI-N)000001482 
776 0 8 |i Digitoitu manifestaatiosta:  |a Tynjälä, Päivi.  |t Towards expert knowledge? : a comparison between a constructivist and a traditional learning environment in university.  |d [Jyväskylä] : Institute for Educational Research, [1999]. 
856 4 0 |u https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-86-0325-2  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 2147264  |d 2147264