|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
019192133 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20241025153350.0 |
007 |
cr || |||||||| |
008 |
241010r20241999fi |||||om |||||0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-952-86-0325-2
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC019192133
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b eng
|
080 |
|
|
|a 159.94/.95
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Tynjälä, Päivi,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000073895
|
245 |
1 |
0 |
|a Towards expert knowledge? :
|b a comparison between a constructivist and a traditional learning environment in university /
|c Päivi Tynjälä.
|
264 |
|
1 |
|a [Jyväskylä] :
|b University of Jyväskylä,
|c 2024.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (140 sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
341 |
|
|
|a tekstiin perustuva
|2 mts/fin
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta,
|d 1999.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
588 |
0 |
|
|a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 10.10.2024).
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a oppimistyylit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7416
|
650 |
|
7 |
|a motivaatio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4734
|
650 |
|
7 |
|a oppimiskäsitykset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6332
|
650 |
|
7 |
|a oppimisprosessi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5103
|
650 |
|
7 |
|a opetusmenetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988
|
650 |
|
7 |
|a korkeakouluopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1246
|
650 |
|
7 |
|a käsitykset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6333
|
650 |
|
7 |
|a oppimisympäristö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4835
|
650 |
|
7 |
|a korkeakoulut
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1030
|
650 |
|
7 |
|a koulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p84
|
650 |
|
7 |
|a yliopistot
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10895
|
650 |
|
7 |
|a opiskelumotivaatio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19163
|
650 |
|
7 |
|a konstruktivismi (pedagogiikka)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p39501
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000001482
|
776 |
0 |
8 |
|i Digitoitu manifestaatiosta:
|a Tynjälä, Päivi.
|t Towards expert knowledge? : a comparison between a constructivist and a traditional learning environment in university.
|d [Jyväskylä] : Institute for Educational Research, [1999].
|
856 |
4 |
0 |
|u https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-86-0325-2
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 2147264
|d 2147264
|