Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • An item analysis of tests in m...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
An item analysis of tests in mathematics applying logistic test models

An item analysis of tests in mathematics applying logistic test models

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Koponen, Ritva, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: [Jyväskylä] : 2024.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 50.
Subjects:
arviointi
didaktiikka
kokeet (arviointi)
matematiikka
oppimisvaikeudet
tilastomenetelmät
väitöskirjat
e-kirjat
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Access:Aineisto on vapaasti saatavissa.

Similar Items

  • An item analysis of tests in mathematics applying logistic test models
    by: Koponen, Ritva, kirjoittaja
    Published: (1983)
  • Tervaa ja äkämiä : opettajien näkemyksiä maahanmuuttajataustaisten oppilaiden arvioinnista biologiassa
    by: Penttinen, Milla
    Published: (2009)
  • Tukiopetuksessa tarvittavan materiaalin kehittäminen = Development of the materials for remedial instruction. [Osa] = Part II, Peruskoulun ala-asteelle kehitettyjen matematiikan tukiopetusmateriaalien käyttökelpoisuuden evaluointi = Evaluation of materials developed for remedial instruction in mathematics at the lower level of the comprehensive school
    by: Puro, Juhani
    Published: (1977)
  • Ryhmätentti arvioinnin välineenä
    by: Koliseva, Anniina
    Published: (2014)
  • Clinical significance of test item refusals among young children
    by: Mäntynen, Hanna
    Published: (2000)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report