MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 018147420
003 FI-MELINDA
005 20220127142511.0
007 cr || ||||||||
008 220127r20212014fi |||| om |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-8888-3  |q PDF 
035 |a FCC018147420 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b fin  |b eng 
080 |a 371  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Saqipi, Blerim,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Developing teacher professionalism and identity in the midst of large scale education reform :  |b the case of Kosovo /  |c Blerim Saqipi. 
264 1 |a [Jyväskylä] :  |b [University of Jyväskylä],  |c [2021] 
300 |a 1 verkkoaineisto (170 sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Journal of teacher researcher,  |x 1238-4631 ;  |v 2/2014 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede,  |d 2014. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
567 |b tapaustutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10982 
588 0 |a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 27.1.2022). 
591 |i 516 
650 7 |a ammatillinen kehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13158 
650 7 |a ammatti-identiteetti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12894 
650 7 |a kehittäminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4230 
650 7 |a konteksti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11905 
650 7 |a koulukulttuuri  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21845 
650 7 |a koulutusjärjestelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p248 
650 7 |a koulutuspolitiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p249 
650 7 |a opettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 
650 7 |a professionalismi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10140 
650 7 |a reunavaikutukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15621 
650 7 |a sosiokulttuuriset tekijät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21870 
650 7 |a tutkiva opettaja  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24482 
650 7 |a yksilöllisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7320 
651 7 |a Kosovo  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p112712 
653 0 |a context 
653 0 |a education policy 
653 0 |a frame factors 
653 0 |a professional collaboration 
653 0 |a school culture 
653 0 |a teacher identity 
653 0 |a teacher professionalism 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
655 7 |a e-kirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889 
710 2 |a Tutkiva opettaja (yhdistys)  |0 (FI-ASTERI-N)000014315 
776 0 8 |i Digitoitu manifestaatiosta:  |a Saqipi, Blerim.  |t Developing teacher professionalism and identity in the midst of large scale education reform : the case of Kosovo.  |d Jyväskylä : Tuope, 2014.  |z 9789525066739 
830 0 |a Journal of teacher researcher,  |x 1238-4631 ;  |v 2014, 2. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8888-3  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 2079428  |d 2079428