|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
018147420 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20220127142511.0 |
007 |
cr || |||||||| |
008 |
220127r20212014fi |||| om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-8888-3
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC018147420
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|b eng
|
080 |
|
|
|a 371
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Saqipi, Blerim,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Developing teacher professionalism and identity in the midst of large scale education reform :
|b the case of Kosovo /
|c Blerim Saqipi.
|
264 |
|
1 |
|a [Jyväskylä] :
|b [University of Jyväskylä],
|c [2021]
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (170 sivua) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Journal of teacher researcher,
|x 1238-4631 ;
|v 2/2014
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede,
|d 2014.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
567 |
|
|
|b tapaustutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10982
|
588 |
0 |
|
|a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 27.1.2022).
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a ammatillinen kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13158
|
650 |
|
7 |
|a ammatti-identiteetti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12894
|
650 |
|
7 |
|a kehittäminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4230
|
650 |
|
7 |
|a konteksti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11905
|
650 |
|
7 |
|a koulukulttuuri
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21845
|
650 |
|
7 |
|a koulutusjärjestelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p248
|
650 |
|
7 |
|a koulutuspolitiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p249
|
650 |
|
7 |
|a opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
650 |
|
7 |
|a professionalismi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10140
|
650 |
|
7 |
|a reunavaikutukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15621
|
650 |
|
7 |
|a sosiokulttuuriset tekijät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21870
|
650 |
|
7 |
|a tutkiva opettaja
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24482
|
650 |
|
7 |
|a yksilöllisyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7320
|
651 |
|
7 |
|a Kosovo
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p112712
|
653 |
|
0 |
|a context
|
653 |
|
0 |
|a education policy
|
653 |
|
0 |
|a frame factors
|
653 |
|
0 |
|a professional collaboration
|
653 |
|
0 |
|a school culture
|
653 |
|
0 |
|a teacher identity
|
653 |
|
0 |
|a teacher professionalism
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
655 |
|
7 |
|a e-kirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s889
|
710 |
2 |
|
|a Tutkiva opettaja (yhdistys)
|0 (FI-ASTERI-N)000014315
|
776 |
0 |
8 |
|i Digitoitu manifestaatiosta:
|a Saqipi, Blerim.
|t Developing teacher professionalism and identity in the midst of large scale education reform : the case of Kosovo.
|d Jyväskylä : Tuope, 2014.
|z 9789525066739
|
830 |
|
0 |
|a Journal of teacher researcher,
|x 1238-4631 ;
|v 2014, 2.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8888-3
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 2079428
|d 2079428
|