|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
017559058 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20210428191411.0 |
008 |
210330s2020 fi |||| m |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|z 978-951-39-8385-7
|
035 |
|
|
|a FCC017559058
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
100 |
1 |
|
|a Nghikembua, Taimi-Ndapandula,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000212662
|
245 |
1 |
0 |
|a Learning to read and spell in Oshikwanyama language :
|b precursors, dynamics and teacher knowledge of early literacy instruction /
|c Taimi-Ndapandula Nghikembua.
|
246 |
3 |
0 |
|a Precursors, dynamics and teacher knowledge of early literacy instruction
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2020.
|
264 |
|
3 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylä University Printing House
|
300 |
|
|
|a 159 sivua :
|b kuvitettu ;
|c 30 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 317
|
500 |
|
|
|a Moniste.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede (OKL),
|d 2020.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona.
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a lukutaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405
|
650 |
|
7 |
|a lukeminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406
|
650 |
|
7 |
|a kirjoitustaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11408
|
650 |
|
7 |
|a oikeinkirjoitus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9484
|
650 |
|
7 |
|a fonologinen tietoisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23025
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
650 |
|
7 |
|a kielen oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24061
|
650 |
|
7 |
|a kielellinen kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10162
|
650 |
|
7 |
|a kieli ja kielet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p556
|
650 |
|
7 |
|a lukihäiriöt
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301
|
651 |
|
7 |
|a Namibia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105092
|
653 |
|
0 |
|a reading
|
653 |
|
0 |
|a spelling
|
653 |
|
0 |
|a Oshikwanyama language
|
653 |
|
0 |
|a teacher knowledge
|
653 |
|
0 |
|a early literacy instruction
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (PDF):
|z 978-951-39-8385-7
|
830 |
|
0 |
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 317.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0342858
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8385-7
|y Linkki verkkoaineistoon
|
942 |
|
|
|2 z
|
999 |
|
|
|c 2061893
|d 2061893
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0342858
|9 1
|