Learning to read and spell in Oshikwanyama language precursors, dynamics and teacher knowledge of early literacy instruction

Bibliographic Details
Main Author: Nghikembua, Taimi-Ndapandula, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2020.
Series:JYU dissertations, 317.
Subjects:
Online Access:Linkki verkkoaineistoon

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 017559058
003 FI-MELINDA
005 20210428191411.0
008 210330s2020 fi |||| m |0| 0|eng|c
020 |z 978-951-39-8385-7 
035 |a FCC017559058 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Nghikembua, Taimi-Ndapandula,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000212662 
245 1 0 |a Learning to read and spell in Oshikwanyama language :  |b precursors, dynamics and teacher knowledge of early literacy instruction /  |c Taimi-Ndapandula Nghikembua. 
246 3 0 |a Precursors, dynamics and teacher knowledge of early literacy instruction 
264 1 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2020. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 159 sivua :  |b kuvitettu ;  |c 30 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 317 
500 |a Moniste. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede (OKL),  |d 2020. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
591 |i 516 
650 7 |a lukutaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 
650 7 |a lukeminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406 
650 7 |a kirjoitustaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11408 
650 7 |a oikeinkirjoitus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9484 
650 7 |a fonologinen tietoisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23025 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a opettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a kielen oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24061 
650 7 |a kielellinen kehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10162 
650 7 |a kieli ja kielet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p556 
650 7 |a lukihäiriöt  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301 
651 7 |a Namibia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105092 
653 0 |a reading 
653 0 |a spelling 
653 0 |a Oshikwanyama language 
653 0 |a teacher knowledge 
653 0 |a early literacy instruction 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta.  |0 (FI-ASTERI-N)000182659 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 978-951-39-8385-7 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 317. 
852 |a P  |c 0342858 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8385-7  |y Linkki verkkoaineistoon 
942 |2 z 
999 |c 2061893  |d 2061893 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0342858  |9 1