Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Learning to read and spell in...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Learning to read and spell in Oshikwanyama language : precursors, dynamics and teacher knowledge of early literacy instruction

Learning to read and spell in Oshikwanyama language precursors, dynamics and teacher knowledge of early literacy instruction

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Nghikembua, Taimi-Ndapandula, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2020.
Series:JYU dissertations, 317.
Subjects:
lukutaito
lukeminen
kirjoitustaito
kirjoittaminen
äidinkieli
oikeinkirjoitus
opetus
fonologinen tietoisuus
opettajat
äidinkielenopettajat
oppiminen
kielen oppiminen
kielellinen kehitys
kieli ja kielet
lukihäiriöt
Namibia
reading
spelling
Oshikwanyama language
teacher knowledge
early literacy instruction
väitöskirjat
e-kirjat
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Linkki verkkoaineistoon
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Showing 1 - 1 results of 1
Show all versions (2)
Search Result 1
Learning to read and spell in Oshikwanyama language : precursors, dynamics and teacher knowledge of early literacy instruction

Learning to read and spell in Oshikwanyama language : precursors, dynamics and teacher knowledge of early literacy instruction by Nghikembua, Taimi-Ndapandula, kirjoittaja

Published 2020
Call Number: Loading…
Located: Loading…
Linkki verkkoaineistoon
Doctoral dissertation
Show all versions (2)

Similar Items

  • Learning to read and spell in Oshikwanyama language : precursors, dynamics and teacher knowledge of early literacy instruction
    by: Nghikembua, Taimi-Ndapandula, kirjoittaja
    Published: (2020)
  • Fonologisen tietoisuuden ja lukemaan oppimisen välinen suhde : tapaustutkimus kymmenestä ensimmäisen luokan oppilaasta
    by: Syrjälä, Päivi
    Published: (2001)
  • Dysleksiariski oppimisen haasteena : fonologisen tietoisuuden interventio ja lukemaan oppiminen
    by: Ketonen, Ritva
    Published: (2010)
  • Does the literate game help 3rd and 4th grade Zambian children learn how to read
    by: Kaoma, Simon K.
    Published: (2008)
  • Fonologisen tietoisuuden ja lukemaan oppimisen välinen suhde : tapaustutkimus kymmenestä ensimmäisen luokan oppilaasta
    by: Syrjälä, Päivi
    Published: (2001)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report