MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 016740221
003 FI-MELINDA
005 20230428093141.0
008 200218s2019 fi |||| m |0| 0|eng|c
020 |z 978-951-39-7928-7 
035 |a FCC016740221 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Paananen, Mika,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000175285 
245 1 0 |a Mastering learning situations :  |b self-regulation, executive functions and self-regulatory efficacy among elementary school pupils /  |c Mika Paananen. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2019. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 51 sivua, 27 sivua useina numerointijaksoina, 42 numeroimatonta sivua :  |b kuvitettu ;  |c 30 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 149 
500 |a Moniste. 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 2 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia,  |d 2019. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
591 |i 516 
650 7 |a itsesäätely (psykologia)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14462 
650 7 |a itsetunto  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p266 
650 7 |a toiminnanohjaus (psykologia)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p29412 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a lapset (ikäryhmät)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 
650 7 |a kouluikäiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6914 
650 7 |a koululaiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485 
650 7 |a alakoululaiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p38259 
650 7 |a alakoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 
650 7 |a ympäristö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6033 
650 7 |a tarkkaavaisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9105 
650 7 |a kognitio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p642 
650 7 |a ongelmat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3392 
650 7 |a onnistuminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2419 
650 7 |a minäkuva  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p267 
650 7 |a kokemukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3209 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a vertaisoppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21811 
650 7 |a oppimisvaikeudet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302 
650 7 |a opetustilanne  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p569 
650 7 |a interventio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p41 
653 0 |a self-regulation 
653 0 |a self-regulatory efficacy 
653 0 |a sources of self-efficacy 
653 0 |a attention deficits 
653 0 |a executive function deficits 
653 0 |a leaning difficulties 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta.  |0 (FI-ASTERI-N)000182659 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 978-951-39-7928-7 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 149. 
852 |a P  |c 0326546 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7928-7  |y Linkki verkkoaineistoon 
942 |2 z  |c LAINA0  |1 2020-02-18 13:13:54 
999 |c 2022154  |d 2022154 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0326546  |9 1