Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Mastering learning situations
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Mastering learning situations : self-regulation, executive functions and self-regulatory efficacy among elementary school pupils

Mastering learning situations self-regulation, executive functions and self-regulatory efficacy among elementary school pupils

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Paananen, Mika, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä : 2019.
Sarja:JYU dissertations, 149.
Aiheet:
itsesäätely (psykologia)
itsetunto
toiminnanohjaus (psykologia)
vuorovaikutus
lapset (ikäryhmät)
kouluikäiset
koululaiset
alakoululaiset
alakoulu
ympäristö
tarkkaavaisuus
kognitio
ongelmat
onnistuminen
minäkuva
kokemukset
oppiminen
vertaisoppiminen
oppimisvaikeudet
opetustilanne
interventio
self-regulation
self-regulatory efficacy
sources of self-efficacy
attention deficits
executive function deficits
leaning difficulties
väitöskirjat
Linkit:Linkki verkkoaineistoon
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Huomautukset:Moniste.
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 2 eripainosta.

Samankaltaisia teoksia

  • Mastering learning situations : self-regulation, executive functions and self-regulatory efficacy among elementary school pupils
    Tekijä: Paananen, Mika, kirjoittaja
    Julkaistu: (2019)
  • Children's reading self-efficacy : specificity, trajectories of change and relation to reading fluency development
    Tekijä: Peura, Pilvi, kirjoittaja
    Julkaistu: (2021)
  • Teacher self-efficacy beliefs and aims of pre-service English teachers
    Tekijä: Kinnunen, Elli
    Julkaistu: (2012)
  • Teacher self-efficacy beliefs and aims of pre-service English teachers
    Tekijä: Kinnunen, Elli
    Julkaistu: (2012)
  • Reading disability with or without attention deficit hyperactivity disorder: does comorbidity make a difference?
    Tekijä: Närhi, Vesa
    Julkaistu: (1994)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus