MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 016678722
003 FI-MELINDA
005 20210603152536.0
007 cr||| ||||||||
008 200102s2020 fi |||| om |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-8023-8  |q PDF 
035 |a FCC016678722 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
080 1 |a 159.94/.95  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 37  |2 1974/fin/fennica 
100 1 |a Korpipää, Heidi,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Overlap between reading and arithmetic skills from primary to lower secondary school and the underlying cognitive mechanisms /  |c Heidi Korpipää. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto ;  |c 2020. 
300 |a 1 verkkoaineisto (61 sivua, 31 sivua useina numerointijaksoina) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 181 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia,  |d 2020. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
588 |a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 2.1.2020). 
591 |i 515 
591 |i 516 
650 7 |a taidot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5798 
650 7 |a lukutaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 
650 7 |a lukeminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406 
650 7 |a matemaattiset taidot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23002 
650 7 |a kehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2123 
650 7 |a aritmetiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3159 
650 7 |a kognitio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p642 
650 7 |a kognitiiviset taidot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24920 
650 7 |a fonologinen tietoisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23025 
650 7 |a kielellinen tietoisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25283 
650 7 |a keskoset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15938 
650 7 |a esikoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15089 
650 7 |a alakoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 
650 7 |a yläkoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292 
650 7 |a kasvatuspsykologia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16586 
653 0 |a reading 
653 0 |a arithmetic 
653 0 |a overlap 
653 0 |a development 
653 0 |a comorbidity 
653 0 |a kindergarten 
653 0 |a primary school 
653 0 |a lower secondary school 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta.  |0 (FI-ASTERI-N)000182659 
830 0 |a JYU dissertations,  |x 2489-9003 ;  |v 181. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8023-8  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8023-8  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 2018409  |d 2018409