|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
016678722 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20210603152536.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
200102s2020 fi |||| om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-8023-8
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC016678722
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
080 |
1 |
|
|a 159.94/.95
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Korpipää, Heidi,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Overlap between reading and arithmetic skills from primary to lower secondary school and the underlying cognitive mechanisms /
|c Heidi Korpipää.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto ;
|c 2020.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (61 sivua, 31 sivua useina numerointijaksoina) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 181
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia,
|d 2020.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
588 |
|
|
|a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 2.1.2020).
|
591 |
|
|
|i 515
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a taidot
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5798
|
650 |
|
7 |
|a lukutaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405
|
650 |
|
7 |
|a lukeminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406
|
650 |
|
7 |
|a matemaattiset taidot
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23002
|
650 |
|
7 |
|a kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2123
|
650 |
|
7 |
|a aritmetiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3159
|
650 |
|
7 |
|a kognitio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p642
|
650 |
|
7 |
|a kognitiiviset taidot
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24920
|
650 |
|
7 |
|a fonologinen tietoisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23025
|
650 |
|
7 |
|a kielellinen tietoisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25283
|
650 |
|
7 |
|a keskoset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15938
|
650 |
|
7 |
|a esikoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15089
|
650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a yläkoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292
|
650 |
|
7 |
|a kasvatuspsykologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16586
|
653 |
|
0 |
|a reading
|
653 |
|
0 |
|a arithmetic
|
653 |
|
0 |
|a overlap
|
653 |
|
0 |
|a development
|
653 |
|
0 |
|a comorbidity
|
653 |
|
0 |
|a kindergarten
|
653 |
|
0 |
|a primary school
|
653 |
|
0 |
|a lower secondary school
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
830 |
|
0 |
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 181.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8023-8
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8023-8
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 2018409
|d 2018409
|