Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Johannes Gezelius vanhempi luo...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Johannes Gezelius vanhempi luonnonmukaisen pedagogiikan soveltajana : comeniuslainen tulkinta

Johannes Gezelius vanhempi luonnonmukaisen pedagogiikan soveltajana comeniuslainen tulkinta

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Leinonen, Markku, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : [2019]
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 138.
Subjects:
Comenius, Jan Amos, > 1592-1670.
Gezelius, Johannes, > 1615-1690.
1600-luku
historia
kansanopetus
kasvatusfilosofia
kasvatushistoria
kasvatusteoriat
pedagogiikka
Suomi
Turku
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Access:Aineisto on vapaasti saatavissa.

Similar Items

  • Johannes Gezelius vanhempi luonnonmukaisen pedagogiikan soveltajana : comeniuslainen tulkinta
    by: Leinonen, Markku, kirjoittaja
    Published: (1998)
  • Johannes Gezelius vanhempi comeniuslaisen pedagogiikan toteuttajana Suomessa
    by: Leinonen, Markku
    Published: (1992)
  • Comeniuksen kasvatusajattelu vuoden 2014 Perusopetuksen opetussuunnitelman perusteissa hermeneuttisen tulkinnan mukaan
    by: Nykänen, Emilia, et al.
    Published: (2024)
  • Herbartilainen pedagoginen uudistus Suomen kansakoulussa vuosisadan alussa (1900-1935)
    by: Suutarinen, Sakari, kirjoittaja
    Published: (2020)
  • Elinikäisen kasvatuksen idean, elämänkoulujärjestelmän sekä yleisten kasvatusperiaatteiden kytkeytyminen maailmankatsomukseen Johan Amos Comeniuksen ajattelussa
    by: Leinonen, Markku
    Published: (1988)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report