Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Starting to play with arts edu...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Starting to play with arts education : study of ways to approach experiential and social modes of contemporary art

Starting to play with arts education study of ways to approach experiential and social modes of contemporary art

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Sederholm, Helena, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : [2019]
Series:Jyväskylä studies in the arts, 63.
Subjects:
1900-luku
avantgarde
esteettinen kasvatus
estetiikka
filosofia
kasvatus
koulutus
kuvataide
moderni taide
modernismi
nykytaide
performanssi
pragmatismi
reseptio
taide
taidefilosofia
taidekasvatus
tutkimus
Arts
Education systems
Training
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Access:Aineisto on vapaasti saatavissa.

Similar Items

  • Starting to play with arts education : study of ways to approach experiential and social modes of contemporary art
    by: Sederholm, Helena, kirjoittaja
    Published: (1998)
  • Menneisyyttä ei aina ehdi pukea : taide on tehokkain kommunikaatiomuoto John Deweyn filosofian näkökulmasta
    by: Taulu, Sirpa, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • Menneisyyttä ei aina ehdi pukea : taide on tehokkain kommunikaatiomuoto John Deweyn filosofian näkökulmasta
    by: Taulu, Sirpa
    Published: (2015)
  • Lapsi taiteen tarkastelijana : "mitä toi sun mielestä esittää? mun mielestä siinä on ajatuksia"
    by: Vänskä, Maria
    Published: (2003)
  • Kansainväliset Situationistit maailman viimeisenä avantgardeliikkeenä
    by: Sederholm, Helena
    Published: (1995)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report