|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
016627072 |
003 |
FI-MELINDA |
005 |
20230428093140.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
191114s2019 fi |||| om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7928-7
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC016627072
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
080 |
1 |
|
|a 159.94/.95
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
1 |
|
|a 373
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Paananen, Mika,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000175285
|
245 |
1 |
0 |
|a Mastering learning situations :
|b self-regulation, executive functions and self-regulatory efficacy among elementary school pupils /
|c Mika Paananen.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto ;
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (51 sivua, 45 sivua useina numerointijaksoina) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 149
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 2 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia,
|d 2019.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
588 |
|
|
|a Kuvailun perustana verkkoaineisto; nimeke PDF-nimiösivulta (JYX, katsottu 14.11.2019).
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a itsesäätely (psykologia)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14462
|
650 |
|
7 |
|a itsetunto
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p266
|
650 |
|
7 |
|a toiminnanohjaus (psykologia)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p29412
|
650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
650 |
|
7 |
|a lapset (ikäryhmät)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
|
650 |
|
7 |
|a oppilaat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
|
650 |
|
7 |
|a kouluikäiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6914
|
650 |
|
7 |
|a koululaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485
|
650 |
|
7 |
|a alakoululaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p38259
|
650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a ympäristö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6033
|
650 |
|
7 |
|a tarkkaavaisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9105
|
650 |
|
7 |
|a kognitio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p642
|
650 |
|
7 |
|a ongelmat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3392
|
650 |
|
7 |
|a onnistuminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2419
|
650 |
|
7 |
|a minäkuva
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p267
|
650 |
|
7 |
|a kokemukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3209
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a perustaidot
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20973
|
650 |
|
7 |
|a vertaisoppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21811
|
650 |
|
7 |
|a oppimisvaikeudet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
|
650 |
|
7 |
|a opetustilanne
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p569
|
650 |
|
7 |
|a interventio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p41
|
653 |
|
0 |
|a minäpystyvyys
|
653 |
|
0 |
|a self-regulation
|
653 |
|
0 |
|a self-regulatory efficacy
|
653 |
|
0 |
|a sources of self-efficacy
|
653 |
|
0 |
|a attention deficits
|
653 |
|
0 |
|a executive function deficits
|
653 |
|
0 |
|a leaning difficulties
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta.
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
830 |
|
0 |
|a JYU dissertations,
|x 2489-9003 ;
|v 149.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7928-7
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7928-7
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 2015363
|d 2015363
|