Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Changing landscape in professi...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Changing landscape in professional development : narrative research from the physiotherapy students' perspective

Changing landscape in professional development narrative research from the physiotherapy students' perspective

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Korpi, Hilkka, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä : 2018.
Sarja:JYU dissertations, 25.
Aiheet:
Students.
Physiotherapists.
Education, Professional.
Professional Competence.
Learning.
Life Change Events.
fysioterapia
ammatillinen kehitys
opiskelijat
opiskelu
ammattikorkeakoulut
kokemukset
oppiminen
työkulttuuri
autonomia
yhteisöllisyys
kriittisyys
asiantuntijuus
reflektio
portfoliot
työtoimijuus
autonomiset oppijat
yhteisön jäsenet
kriittiset kehittäjät
physiotherapy education
physiotherapy student
professional development
narrative approach
väitöskirjat
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Huomautukset:Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 2 eripainosta.
Pääsy:Aineisto on vapaasti saatavissa.

Samankaltaisia teoksia

  • Changing landscape in professional development : narrative research from the physiotherapy students' perspective
    Tekijä: Korpi, Hilkka, kirjoittaja
    Julkaistu: (2018)
  • Perspectives on physiotherapy students' professional competence development during their education
    Tekijä: Kurunsaari, Merja, kirjoittaja
    Julkaistu: (2019)
  • Perspectives on physiotherapy students' professional competence development during their education
    Tekijä: Kurunsaari, Merja, kirjoittaja
    Julkaistu: (2019)
  • Why in-service teachers left their employment and pursued master's studies at a Finnish university
    Tekijä: Kong, Lingwang
    Julkaistu: (2016)
  • Towards student-centred pedagogy : action research with Ethiopian village school teachers
    Tekijä: Keski-Mäenpää, Kati, kirjoittaja
    Julkaistu: (2018)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus