Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Laulu syömmet aukaisee"
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Laulu syömmet aukaisee" : kokonaisvaltainen laulunopetus musiikkiliikunnan avulla

"Laulu syömmet aukaisee" kokonaisvaltainen laulunopetus musiikkiliikunnan avulla

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Nenonen, Pirjo, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2018.
Series:Jyväskylä studies in humanities, 346.
Subjects:
liikkuminen
musiikkiliikunta
laulaminen
musiikkikasvatus
ruumiinkieli
musiikki
liike
ihmiskuva
holismi
tietoisuus
kehontuntemus
toimintatutkimus
opetus
kehollisuus
singing education
body movements
music and movement
holistic concept of man
holistic education
body awareness
action research
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Access:Aineisto on vapaasti saatavissa.

Similar Items

  • "Laulu syömmet aukaisee" : kokonaisvaltainen laulunopetus musiikkiliikunnan avulla
    by: Nenonen, Pirjo, kirjoittaja
    Published: (2018)
  • Understanding nonmanuality : a study on the actions of the head and body in Finnish sign language
    by: Puupponen, Anna, kirjoittaja
    Published: (2019)
  • Understanding nonmanuality : a study on the actions of the head and body in Finnish sign language
    by: Puupponen, Anna, kirjoittaja
    Published: (2019)
  • Subjective body awareness and well-being in athletes and active exercisers
    by: Tokola, Rachel
    Published: (2021)
  • Systematic review of the evidence of interoceptive awareness in performers
    by: Pedraza Ramirez, Ismael, kirjoittaja
    Published: (2016)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report