MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1869578
003 FI-J
005 20220929154014.0
007 cr||| ||||||||
008 180427s2018 fi |||| om |0| 0|eng|c
020 |a 9789513974244  |q PDF 
035 |a FCC012254393 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Juma, Said,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000198748 
245 1 0 |a Developing inclusive education policy and practice in Zanzibar :  |b collaborative action research /  |c Said Juma. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2018. 
300 |a 1 verkkoaineisto (113 sivua, 50 sivua useina numerointijaksoina, 3 numeroimatonta sivua) :  |b kuvitettu 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 611 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, erityispedagogiikka,  |d 2018. 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
530 |a Julkaistu myös painettuna. 
591 |i 516 
650 7 |a koulutusjärjestelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p248 
650 7 |a erityisopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6984 
650 7 |a uudistukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6795 
650 7 |a inkluusio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18355 
650 7 |a opettajankoulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746 
650 7 |a toimintatutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p182 
650 7 |a sosiaalinen konstruktivismi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17923 
650 7 |a utbildningssystem  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p248 
650 7 |a specialundervisning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6984 
650 7 |a reformer  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6795 
650 7 |a inklusion  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18355 
650 7 |a lärarutbildning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746 
650 7 |a aktionsforskning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p182 
650 7 |a socialkonstruktivism  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17923 
651 7 |a Sansibar  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105999 
651 7 |a Zanzibar  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105999 
653 0 |a inclusive education 
653 0 |a collaborative action research 
653 0 |a teachers 
653 0 |a inclusive teacher education 
653 0 |a professional development 
653 0 |a social constructivism 
653 0 |a scaffolding 
653 0 |a Zanzibar 
653 0 |a sub-Saharan Africa 
776 0 8 |i Painettu:  |z 978-951-39-7423-7 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 611. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7424-4  |u URN:ISBN:978-951-39-7424-4  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1869578  |d 1869578