Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Educational dialogue in the cl...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Educational dialogue in the classroom : scaffolding, knowledge building and associations with academic performance

Educational dialogue in the classroom scaffolding, knowledge building and associations with academic performance

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Muhonen, Heli, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä : 2018.
Sarja:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 609.
Aiheet:
opetuskeskustelu
luokkatyöskentely
dialogisuus
vuorovaikutus
opettaja-oppilassuhde
esiopetus
alkuopetus
alakoulu
educational dialogue
dialogic teaching
teacher-initiated
student-initiated
scaffolding
knowledge building
academic performance
väitöskirjat
Linkit:Linkki verkkoaineistoon
Linkki verkkoaineistoon
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Näytetään 1 - 1 yhteensä 1 tuloksesta
Näytä kaikki versiot (2)
Search Result 1
Educational dialogue in the classroom : scaffolding, knowledge building and associations with academic performance

Educational dialogue in the classroom : scaffolding, knowledge building and associations with academic performance Tekijä Muhonen, Heli, kirjoittaja

Julkaistu 2018
Hyllypaikka: Lataa…
Sijainti: Lataa…
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Väitöskirja
Näytä kaikki versiot (2)

Samankaltaisia teoksia

  • Educational dialogue in the classroom : scaffolding, knowledge building and associations with academic performance
    Tekijä: Muhonen, Heli, kirjoittaja
    Julkaistu: (2018)
  • Digital scaffold supporting dialogue and acquisition of academic language related to argumentation during online inquiry
    Tekijä: Murphy, Victoria
    Julkaistu: (2016)
  • Scaffolded assistance provided by an EFL teacher during whole-class interaction
    Tekijä: Hakamäki, Leena
    Julkaistu: (2005)
  • Scaffolded assistance provided by an EFL teacher during whole-class interaction
    Tekijä: Hakamäki, Leena
    Julkaistu: (2005)
  • Teacher turn-allocation and repair practices in classroom interaction : a multisemiotic perspective
    Tekijä: Kääntä, Leila
    Julkaistu: (2010)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus