|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1823010 |
003 |
FI-J |
005 |
20220929145107.0 |
008 |
180201s2018 fi |||| m |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7337-7
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC012192594
|
035 |
|
|
|a 1823010
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|d FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|
080 |
1 |
|
|a 373
|2 1974/fin/fennica
|
100 |
1 |
|
|a Keski-Mäenpää, Kati,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000149170
|
245 |
1 |
0 |
|a Towards student-centred pedagogy :
|b action research with Ethiopian village school teachers /
|c Kati Keski-Mäenpää.
|
246 |
3 |
0 |
|a Action research with Ethiopian village school teachers
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2018.
|
264 |
|
3 |
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylä University Printing House
|
300 |
|
|
|a 140 sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 605
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,
|d 2018.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona.
|
567 |
|
|
|b toimintatutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p182
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
650 |
|
7 |
|a kyläkoulut
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15563
|
650 |
|
7 |
|a luokkatyöskentely
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568
|
650 |
|
7 |
|a opetusmenetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988
|
650 |
|
7 |
|a oppilaat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
|
650 |
|
7 |
|a opettaja-oppilassuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
650 |
|
7 |
|a ammatillinen kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13158
|
650 |
|
7 |
|a lärare
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
650 |
|
7 |
|a byskolor
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15563
|
650 |
|
7 |
|a undervisningsmetoder
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988
|
650 |
|
7 |
|a elever
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
|
650 |
|
7 |
|a förhållandet lärare-elev
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
650 |
|
7 |
|a professionell utveckling
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13158
|
651 |
|
7 |
|a Etiopia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105330
|
651 |
|
7 |
|a Etiopien
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105330
|
653 |
|
0 |
|a action research
|
653 |
|
0 |
|a student-centred learning
|
653 |
|
0 |
|a practice architectures
|
653 |
|
0 |
|a professional development
|
710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|0 (FI-ASTERI-N)000182659
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (PDF):
|z 9789513973384
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 605.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0315005
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7338-4
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 1823010
|d 1823010
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0315005
|9 1
|