|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1822998 |
003 |
FI-J |
005 |
20220929145107.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
180201s2018 fi |||| om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7338-4
|q pdf
|
035 |
|
|
|a FCC012192597
|
035 |
|
|
|a 1822998
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a eng
|
100 |
1 |
|
|a Keski-Mäenpää, Kati,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000149170
|
245 |
1 |
0 |
|a Towards student-centred pedagogy :
|b action research with Ethiopian village school teachers /
|c Kati Keski-Mäenpää.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2018.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (140 sivua) :
|b kuvitettu
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 605
|
500 |
|
|
|a Julkaisussa painetun version ISSN 0075-4625.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,
|d 2018.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös painettuna.
|
567 |
|
|
|b toimintatutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p182
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
650 |
|
7 |
|a kyläkoulut
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15563
|
650 |
|
7 |
|a luokkatyöskentely
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568
|
650 |
|
7 |
|a opetusmenetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988
|
650 |
|
7 |
|a oppilaat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
|
650 |
|
7 |
|a opettaja-oppilassuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
650 |
|
7 |
|a ammatillinen kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13158
|
651 |
|
7 |
|a Etiopia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105330
|
653 |
|
0 |
|a action research
|
653 |
|
0 |
|a student-centred learning
|
653 |
|
0 |
|a practice architectures
|
653 |
|
0 |
|a professional development
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|z 9789513973377
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 605.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7338-4
|u URN:ISBN:978-951-39-7338-4
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1822998
|d 1822998
|