Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Einstellungen der Lehrer und S...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Einstellungen der Lehrer und Schüler zum Sprachlernen und zur Sprachbewertung hinsichtlich des Geschlechts

Einstellungen der Lehrer und Schüler zum Sprachlernen und zur Sprachbewertung hinsichtlich des Geschlechts

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Nykänen, Elli-Noora, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:deu
Subjects:
arviointi
opintomenestys
koulutus
tasa-arvo
PISA-tutkimus
saksan kieli
sukupuoli
sukupuoliroolit
sukupuolisensitiivisyys
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Access:Aineisto on vapaasti saatavissa.

Similar Items

  • Einstellungen der Lehrer und Schüler zum Sprachlernen und zur Sprachbewertung hinsichtlich des Geschlechts
    by: Nykänen, Elli-Noora
    Published: (2017)
  • PISA 2003: Die Auswirkung des Familienhintergrunds und der Gesellschaft auf Kompetenzentwicklung und Bildungserfolg von Jugendlichen in Bayern und in den schwedischsprachigen Teilen Finnlands : Eine vergleichende Untersuchung
    by: Tanskanen, Tiina
    Published: (2011)
  • Kuudesluokkalaisten käsityksiä sukupuolten tasa-arvosta ja sukupuolirooleista
    by: Kärkkäinen, Tiina
    Published: (2001)
  • Sukupuoli ja subjektius sosiaalityössä : tulkintoja naistyöntekijöiden muistoista
    by: Petrelius, Päivi
    Published: (2005)
  • "Pienten tyttöjen kuuluu näkyä mutta ei kuulua" : tapaustutkimus luokanopettajan oppilaille lukemista lastenkirjoista sukupuolisensitiivisyyden näkökulmasta
    by: Sankari, Satu, kirjoittaja
    Published: (2016)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report