Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa case management events

Bibliographic Details
Main Author: Romppanen, Rene, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1810153
003 FI-J
005 20230310102818.0
007 cr|||||||||a||
008 180110s2018 fi |||||sm||||||||||fin||
035 |a FCC012056552 
035 |a 1810153 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a fin 
100 1 |a Romppanen, Rene,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa :  |b case management events /  |c Rene Romppanen. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2018. 
300 |a 1 verkkoaineisto (66 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a tekstitiedosto  |b PDF 
506 1 |a Käytettävissä Jyväskylän yliopiston kirjaston Digi-arkistossa.  |f Online access with authorization  |2 star 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, Taloustieteet, markkinointi.  |9 20423. 
567 |b kvantitatiivinen tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18834 
650 7 |a yritysmarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12743 
650 7 |a tapahtumat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2108 
650 7 |a laatu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5029 
650 7 |a kuluttajakäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 
650 7 |a tyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1832 
650 7 |a suositukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7637 
650 7 |a asiakkuudenhallinta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8530 
653 0 |a Business-to-Business 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201801091128  |u URN:NBN:fi:jyu-201801091128  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1810153  |d 1810153