Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Tapahtuman laadun, arvon ja ty...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events

Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa case management events

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Romppanen, Rene, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
yritysmarkkinointi
tapahtumat
laatu
kuluttajakäyttäytyminen
tyytyväisyys
suositukset
asiakkuudenhallinta
Business-to-Business
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Access:Käytettävissä Jyväskylän yliopiston kirjaston Digi-arkistossa.

Similar Items

  • Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events
    by: Romppanen, Rene
    Published: (2018)
  • Formation of relationship commitment in B2B software industry
    by: Hakkarainen, Joonas
    Published: (2018)
  • Asiakastyytyväisyys B-to-B-markkinoilla : Canon oy:n kuluttajatuoteyksikön jakelukanavan jäsenten asiakastyytyväisyyteen vaikuttavat tekijät
    by: Niemelä, Jenni
    Published: (2004)
  • Exploring the elements for value co-creation in consumer information systems in B2B context : a case study on the business event industry
    by: Kaaronen, Olli
    Published: (2014)
  • How does a licensing business manage its brand through third party B2B relationships
    by: Kivimaa, Onni
    Published: (2022)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report