Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Tapahtuman laadun, arvon ja ty...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events

Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa case management events

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Romppanen, Rene, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Aiheet:
yritysmarkkinointi
tapahtumat
laatu
kuluttajakäyttäytyminen
tyytyväisyys
suositukset
asiakkuudenhallinta
Business-to-Business
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Pääsy:Käytettävissä Jyväskylän yliopiston kirjaston Digi-arkistossa.

Samankaltaisia teoksia

  • Tapahtuman laadun, arvon ja tyytyväisyyden vaikutukset käyttäytymisaikomuksiin B2B-kontekstissa : case management events
    Tekijä: Romppanen, Rene
    Julkaistu: (2018)
  • Formation of relationship commitment in B2B software industry
    Tekijä: Hakkarainen, Joonas
    Julkaistu: (2018)
  • Asiakastyytyväisyys B-to-B-markkinoilla : Canon oy:n kuluttajatuoteyksikön jakelukanavan jäsenten asiakastyytyväisyyteen vaikuttavat tekijät
    Tekijä: Niemelä, Jenni
    Julkaistu: (2004)
  • Exploring the elements for value co-creation in consumer information systems in B2B context : a case study on the business event industry
    Tekijä: Kaaronen, Olli
    Julkaistu: (2014)
  • How does a licensing business manage its brand through third party B2B relationships
    Tekijä: Kivimaa, Onni
    Julkaistu: (2022)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus