|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1809992 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20230310102818.0 |
| 007 |
cr|||||||||a|| |
| 008 |
180108s2017 fi |||||sm||||||||||fin|| |
| 035 |
|
|
|a FCC012052732
|
| 040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|
| 100 |
1 |
|
|a Kärnä, Hanna-Kaisa,
|e kirjoittaja.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Opetuksen ja ohjauksen käytännöt ja oppilaiden itseohjautuvan oppimisen tukeminen avoimissa oppimistiloissa /
|c Hanna-Kaisa Kärnä.
|
| 264 |
|
0 |
|a Jyväskylä,
|c 2017.
|
| 300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (81 sivua)
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
| 347 |
|
|
|a tekstitiedosto
|b PDF
|
| 506 |
0 |
|
|a Käytettävissä Jyväskylän yliopiston kirjaston Digi-arkistossa.
|f Online access with authorization
|2 star
|
| 509 |
|
|
|a Pro gradu -tutkielma :
|c Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, luokanopettajakoulutus.
|9 103.
|
| 567 |
|
|
|b sisällönanalyysi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14612
|
| 650 |
|
4 |
|a ohjaus
|
| 650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
| 650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
| 650 |
|
7 |
|a oppimisympäristö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4835
|
| 650 |
|
7 |
|a avoimuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10569
|
| 650 |
|
7 |
|a opetusmenetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988
|
| 650 |
|
7 |
|a itseohjautuvuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8016
|
| 650 |
|
7 |
|a monimuoto-opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14924
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201712204814
|u URN:NBN:fi:jyu-201712204814
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
| 999 |
|
|
|c 1809992
|d 1809992
|