Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Harmittaa, kun jälkeenpäin on...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Harmittaa, kun jälkeenpäin on ymmärtänyt, että itsessä olisi silloin(kin) ollut paljon enemmän potentiaalia." : lahjakkaiden oppilaiden ajatuksia alisuoriutumisesta koulussa

"Harmittaa, kun jälkeenpäin on ymmärtänyt, että itsessä olisi silloin(kin) ollut paljon enemmän potentiaalia." lahjakkaiden oppilaiden ajatuksia alisuoriutumisesta koulussa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Tynkkynen, Veera, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
lahjakkuus
koulusaavutukset
alisuoriutuminen
opiskelutaito
opetus
oppimisympäristö
peruskoulu
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Access:Aineisto on vapaasti saatavissa.

Similar Items

  • "Harmittaa, kun jälkeenpäin on ymmärtänyt, että itsessä olisi silloin(kin) ollut paljon enemmän potentiaalia." : lahjakkaiden oppilaiden ajatuksia alisuoriutumisesta koulussa.
    by: Tynkkynen, Veera
    Published: (2017)
  • Lahjakkaat alisuoriutujat yläkoulussa : yläkoulun erityisopettajien käsityksiä keinoista vastata lahjakkaiden alisuoriutujien erityisen tuen tarpeisiin
    by: Toivanen, Päivi
    Published: (2008)
  • Mitä olisin ollut, jos... : aikuisten kuvauksia alisuoriutumisen kokemuksesta oppilaana
    by: Syväniemi, Susanna
    Published: (2006)
  • Itseohjautuvuus ja opiskelutaidot monimuoto-opetuksen edellytyksenä
    by: Kaipio, Riitta
    Published: (1996)
  • Alisuoriutumiseen vastaaminen : kirjallisuuskatsaus lähestymistapoihin
    by: Glumoff, Aino
    Published: (2013)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report