Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Yksilöllisen oppimisen mallin...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Yksilöllisen oppimisen mallin soveltuvuus yläkoulun 7. luokan lajintuntemuksen opetukseen

Yksilöllisen oppimisen mallin soveltuvuus yläkoulun 7. luokan lajintuntemuksen opetukseen

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Heinonen, Neea, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
biologia
opetus
yläkoulu
vesilinnut
lajinmääritys
opetusmenetelmät
oppimistavoitteet
oppiminen
yksilöllisyys
lajintunnistustesti
lajintuntemus
biology teaching
curriculum
individual learning model
learning
species identification test
species knowledge
teaching methods
waterfowls
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Access:Aineisto on vapaasti saatavissa.

Similar Items

  • Yksilöllisen oppimisen mallin soveltuvuus yläkoulun 7. luokan lajintuntemuksen opetukseen
    by: Heinonen, Neea
    Published: (2017)
  • Opiskelijoiden motivaatio ja siihen vaikuttavat tekijät selkärangattomien peruslajintuntemuksen kurssilla
    by: Närkki, Selma, kirjoittaja
    Published: (2017)
  • Opiskelijoiden motivaatio ja siihen vaikuttavat tekijät selkärangattomien peruslajintuntemuksen kurssilla
    by: Närkki, Selma
    Published: (2017)
  • Views on cooperative learning held by foreign language teachers : Henna Pitkäranta
    by: Pitkäranta, Henna
    Published: (2000)
  • Foreign language learning disabilities : theoretical and practical tools for English teachers in Finnish upper secondary schools
    by: Viskari, Katriina
    Published: (2005)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report