Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Yksilöllisen oppimisen mallin...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Yksilöllisen oppimisen mallin soveltuvuus yläkoulun 7. luokan lajintuntemuksen opetukseen

Yksilöllisen oppimisen mallin soveltuvuus yläkoulun 7. luokan lajintuntemuksen opetukseen

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Heinonen, Neea, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Aiheet:
biologia
opetus
yläkoulu
vesilinnut
lajinmääritys
opetusmenetelmät
oppimistavoitteet
oppiminen
yksilöllisyys
lajintunnistustesti
lajintuntemus
biology teaching
curriculum
individual learning model
learning
species identification test
species knowledge
teaching methods
waterfowls
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Näytetään 1 - 1 yhteensä 1 tuloksesta
Näytä kaikki versiot (2)
Search Result 1
Yksilöllisen oppimisen mallin soveltuvuus yläkoulun 7. luokan lajintuntemuksen opetukseen

Yksilöllisen oppimisen mallin soveltuvuus yläkoulun 7. luokan lajintuntemuksen opetukseen Tekijä Heinonen, Neea

Julkaistu 2017
Hae kokoteksti Hae kokoteksti
Pro gradu
Näytä kaikki versiot (2)

Samankaltaisia teoksia

  • Yksilöllisen oppimisen mallin soveltuvuus yläkoulun 7. luokan lajintuntemuksen opetukseen
    Tekijä: Heinonen, Neea
    Julkaistu: (2017)
  • Opiskelijoiden motivaatio ja siihen vaikuttavat tekijät selkärangattomien peruslajintuntemuksen kurssilla
    Tekijä: Närkki, Selma, kirjoittaja
    Julkaistu: (2017)
  • Opiskelijoiden motivaatio ja siihen vaikuttavat tekijät selkärangattomien peruslajintuntemuksen kurssilla
    Tekijä: Närkki, Selma
    Julkaistu: (2017)
  • Views on cooperative learning held by foreign language teachers : Henna Pitkäranta
    Tekijä: Pitkäranta, Henna
    Julkaistu: (2000)
  • Foreign language learning disabilities : theoretical and practical tools for English teachers in Finnish upper secondary schools
    Tekijä: Viskari, Katriina
    Julkaistu: (2005)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus