|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1726666 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20210227120925.0 |
| 007 |
cr|||||||||a|| |
| 008 |
171023s2017 fi |||||sm||||||||||fin|| |
| 035 |
|
|
|a FCC011540203
|
| 035 |
|
|
|a 1726666
|
| 040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|
| 100 |
1 |
|
|a Tarvainen, Anneli,
|e kirjoittaja.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Absoluuttisen sävelkorvan vaikutuksia musiikin opetukseen /
|c Anneli Tarvainen.
|
| 264 |
|
0 |
|a Jyväskylä,
|c 2017.
|
| 300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (103 sivua)
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
| 347 |
|
|
|a tekstitiedosto
|b PDF
|
| 506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
| 509 |
|
|
|a Pro gradu -tutkielma :
|c Jyväskylän yliopisto, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, musiikkikasvatus.
|9 3052.
|
| 567 |
|
|
|b kvalitatiivinen tutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11782
|
| 650 |
|
7 |
|a musikaalisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16299
|
| 650 |
|
7 |
|a absoluuttinen sävelkorva
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23827
|
| 650 |
|
7 |
|a erikoislahjakkuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13068
|
| 650 |
|
7 |
|a lahjakkuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6729
|
| 650 |
|
7 |
|a musiikki
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1808
|
| 650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
| 650 |
|
7 |
|a musiikkipedagogiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25853
|
| 650 |
|
7 |
|a laulaminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2428
|
| 650 |
|
7 |
|a erilaiset oppijat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21534
|
| 653 |
|
0 |
|a pianopedagogiikka
|
| 653 |
|
0 |
|a hyöty
|
| 653 |
|
0 |
|a haitta
|
| 653 |
|
0 |
|a erityislahjakkuus
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201710184026
|u URN:NBN:fi:jyu-201710184026
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
| 999 |
|
|
|c 1726666
|d 1726666
|