MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1726645
003 FI-J
005 20220929153928.0
008 171023s2017 fi |||| m |0| 0|fin|c
020 |a 978-951-39-7201-1  |q nidottu 
035 |a FCC011540030 
035 |a 1726645 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a fin  |b eng 
080 1 |a 377  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 378  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 364  |2 1974/fin/fennica 
084 |a 37.4  |2 ykl 
100 1 |a Vapalahti, Kati,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000174253 
245 1 0 |a Yhteisöllinen argumentointi sosionomikoulutuksessa avoimia ongelmia ratkottaessa /  |c Kati Vapalahti. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2017. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House 
300 |a 107, 35 sivua, 57 sivua useina numerointijaksoina :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 593 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede,  |d 2017. 
567 |b sisällönanalyysi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14612 
591 |i 516 
650 7 |a korkea-asteen koulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3390 
650 7 |a korkeakouluopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1246 
650 7 |a sosionomit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14967 
650 7 |a ammattitaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9365 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a monimuoto-opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14924 
650 7 |a yhteisöllinen oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18727 
650 7 |a ongelmanratkaisu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6006 
650 7 |a argumentointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12814 
650 7 |a högskoleundervisning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1246 
650 7 |a socionomer  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14967 
650 7 |a yrkesskicklighet  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9365 
650 7 |a undervisningsmetoder  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a flerformsundervisning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14924 
650 7 |a kollaborativ inlärning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18727 
650 7 |a problemlösning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6006 
650 7 |a argumentation  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12814 
653 0 |a argumentative problem-solving 
653 0 |a blended learning 
653 0 |a collaborative argumentation 
653 0 |a open-ended problems 
653 0 |a role-play 
653 0 |a higher education 
710 2 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta. 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 978-951-39-7202-8 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 593. 
852 |a P  |c 0312659 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7202-8  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 1726645  |d 1726645 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0312659  |9 1