|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1724591 |
003 |
FI-J |
005 |
20220930130904.0 |
007 |
cr || |||||||| |
008 |
170928s2017 fi |||| om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-7178-6
|q pdf
|
035 |
|
|
|a FCC011506378
|
035 |
|
|
|a 1724591
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
100 |
1 |
|
|a Pollari, Pirjo,
|e kirjoittaja.
|0 (FI-ASTERI-N)000081698
|
245 |
1 |
0 |
|a (Dis)empowering assessment? :
|b assessment as experienced by students in their upper secondary school EFL studies /
|c Pirjo Pollari.
|
246 |
3 |
|
|a Disempowering assessment?
|
246 |
3 |
0 |
|b Assessment as experienced by students in their upper secondary school EFL studies
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (144 sivua, 24 numeroimatonta sivua, 104 sivua useina numerointijaksoina)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4331 ;
|v 329
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, englannin kieli,
|d 2017.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
530 |
|
|
|a Yhteenveto-osa ja 5 eripainosta julkaistu myös painettuna.
|
588 |
|
|
|a Nimeke nimiösivulta.
|
591 |
|
|
|i 6121
|
650 |
|
7 |
|a arviointi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413
|
650 |
|
7 |
|a arviointimenetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15768
|
650 |
|
7 |
|a lukiolaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12736
|
650 |
|
7 |
|a kieli ja kielet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p556
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
650 |
|
7 |
|a palaute
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1236
|
650 |
|
7 |
|a osallistava arviointi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20967
|
650 |
|
7 |
|a englannin kieli
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2573
|
653 |
|
0 |
|a student empowerment
|
653 |
|
0 |
|a assessment
|
653 |
|
0 |
|a upper secondary school
|
653 |
|
0 |
|a EFL
|
653 |
|
0 |
|a feedback
|
653 |
|
0 |
|a portofolio
|
653 |
|
0 |
|a cheat-sheet test
|
653 |
|
0 |
|a text anxiety
|
653 |
|
0 |
|a corrective feedback
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu (yhteenveto-osa ja 5 eripainosta):
|z 978951397779
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4331 ;
|v 329.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-7178-6
|u URN:ISBN:978-951-39-7178-6
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1724591
|d 1724591
|