Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Kestääkö ääni?
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Kestääkö ääni? : laulunopetuksen vaikutus opettajaksi valmistuvien äänen laatuun ja ilmaisuun

Kestääkö ääni? laulunopetuksen vaikutus opettajaksi valmistuvien äänen laatuun ja ilmaisuun

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Valtasaari, Hannele, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2017.
Series:Jyväskylä studies in humanities, 325.
Subjects:
Rauhala, Lauri, > 1914-2016.
ohjaus
ääni
opettajankoulutus
laulaminen
opetus
äänenkäyttö
äänenmuodostus
vaikutukset
puheääni
puhetekniikka
äänihäiriöt
opettajat
musiikkipedagogiikka
musiikkikasvatus
perusopetus
puhe (puhuminen)
musiikki
koulutus
ilmaisu
kokonaisvaltaisuus
laulunopetus
teacher students
singing
voice quality
effective expression
vocal education
BIP™
music education
holistic
sensory evaluation
VoceVista analysis
Online Access:Linkki verkkoaineistoon
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Kestääkö ääni? : laulunopetuksen vaikutus opettajaksi valmistuvien äänen laatuun ja ilmaisuun
    by: Valtasaari, Hannele, kirjoittaja
    Published: (2017)
  • Ääni liikunnanopettajan työvälineenä
    by: Pekkarinen, Johanna
    Published: (2006)
  • Complete Vocal Technique laulunopetuksen välineenä lukion musiikinopetuksessa
    by: Lind, Henna, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • Mielikuvat äänenkäytön harjoittelussa
    by: Alanne, Anne
    Published: (2000)
  • Äänessä sielu soi : terveen äänenkäytön opetus alakoulun musiikinopetuksessa
    by: Pyykkönen, Meritta
    Published: (2020)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report