Marketing communication strategy of Finnish and Japanese mobile game developers and publishers

Bibliographic Details
Main Author: Cheng, Yi-Tung, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:eng
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1704788
003 FI-J
005 20210227111705.0
007 cr|||||||||a||
008 170706s2017 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC011451267 
035 |a 1704788 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng 
100 1 |a Cheng, Yi-Tung,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Marketing communication strategy of Finnish and Japanese mobile game developers and publishers /  |c Yi-Tung Cheng. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2017. 
300 |a 1 verkkoaineisto (74 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a tekstitiedosto  |b PDF 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteet, yrittäjyys.  |9 20422. 
650 0 |a Mobile games. 
650 0 |a Marketing management. 
650 0 |a Communication. 
650 0 |a Marketing channels. 
650 7 |a mobiilipelit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15342 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a markkinointiviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 
651 0 |a Finland. 
651 0 |a Japan. 
651 7 |a Suomi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94426 
651 7 |a Japani  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105023 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201707063243  |u URN:NBN:fi:jyu-201707063243  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1704788  |d 1704788