Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Miten kukin sitten termin nii...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Miten kukin sitten termin niinku itselleen määrittelee" : ammatillinen toimijuus varhaiskasvatuksen käytäntöyhteisöissä

"Miten kukin sitten termin niinku itselleen määrittelee" ammatillinen toimijuus varhaiskasvatuksen käytäntöyhteisöissä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Härkönen, Nelli, kirjoittaja, Nurmilahti, Anni, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
varhaiskasvatus
ammatillinen tieto
osaaminen
toimijuus
varhaiskasvatuksen opettajat
erityislastentarhanopettajat
lastenhoitajat
avustajat
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Access:Aineisto on vapaasti saatavissa.

Similar Items

  • "Miten kukin sitten termin niinku itselleen määrittelee" : ammatillinen toimijuus varhaiskasvatuksen käytäntöyhteisöissä
    by: Härkönen, Nelli, et al.
    Published: (2017)
  • Konsultoivien erityislastentarhanopettajien tarjoama sosiaalinen tuki lastentarhanopettajille
    by: Sillanpää, Jenna, kirjoittaja
    Published: (2016)
  • Suunniteltua ja spontaania toimintaa : vuorohoidon pedagogiikka varhaiskasvatuksen työntekijöiden näkökulmasta
    by: Lehmonen, Soile, et al.
    Published: (2021)
  • Päivittäisen elämän tehtäviin vammaispalveluna myönnetty apu ja asiakkaan itse arvioima avun tarve
    by: Ylitalo, Heli
    Published: (2008)
  • Orjatyövoimaa vai vastavuoroisuutta : henkilökohtaisten avustajien motiiveista hakeutua alalle ja suhteista työnantajiinsa
    by: Siironen, Päivi, kirjoittaja
    Published: (2017)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report