Teacher educators' professional identity formation in a challenging context experience from Eritrea

Bibliographic Details
Main Author: Isotalo, Sara, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:eng
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1703350
003 FI-J
005 20210227111405.0
007 cr|||||||||a||
008 170612s2017 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC011437220 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng 
100 1 |a Isotalo, Sara,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Teacher educators' professional identity formation in a challenging context :  |b experience from Eritrea /  |c Sara Isotalo. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2017. 
300 |a 1 verkkoaineisto (88 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a tekstitiedosto  |b PDF 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden laitos, kasvatustiede.  |9 102. 
650 7 |a opettajankoulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746 
650 7 |a identiteetti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9743 
650 7 |a ammatillinen kehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13158 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201706082749  |u URN:NBN:fi:jyu-201706082749  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1703350  |d 1703350