Nykyisen oppimiskäsityksen mukaisen matematiikan formatiivisen arvioinnin kohteet oppilaiden ja opettajien näkökulmasta

Bibliographic Details
Main Authors: Eskola, Annamaija, kirjoittaja (kirjoittaja), Kumpulainen, Katri, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1703161
003 FI-J
005 20210227111332.0
007 cr|||||||||a||
008 170607s2017 fi |||||sm||||||||||fin||
035 |a FCC011435407 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a fin 
100 1 |a Eskola, Annamaija,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Nykyisen oppimiskäsityksen mukaisen matematiikan formatiivisen arvioinnin kohteet oppilaiden ja opettajien näkökulmasta /  |c Annamaija Eskola ja Katri Kumpulainen. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2017. 
300 |a 1 verkkoaineisto (79 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
347 |a tekstitiedosto  |b PDF 
506 0 |a Aineisto on vapaasti saatavissa.  |f Unrestricted online access  |2 star 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, Kasvatustieteiden laitos, erityispedagogiikka.  |9 101. 
650 7 |a matematiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3160 
650 7 |a arviointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 
650 7 |a oppimiskäsitykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6332 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
700 1 |a Kumpulainen, Katri,  |e kirjoittaja. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201705292543  |u URN:NBN:fi:jyu-201705292543  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1703161  |d 1703161