Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Nykyisen oppimiskäsityksen muk...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Nykyisen oppimiskäsityksen mukaisen matematiikan formatiivisen arvioinnin kohteet oppilaiden ja opettajien näkökulmasta

Nykyisen oppimiskäsityksen mukaisen matematiikan formatiivisen arvioinnin kohteet oppilaiden ja opettajien näkökulmasta

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Eskola, Annamaija, kirjoittaja, Kumpulainen, Katri, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Aiheet:
matematiikka
arviointi
oppimiskäsitykset
vuorovaikutus
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Pääsy:Aineisto on vapaasti saatavissa.

Samankaltaisia teoksia

  • Nykyisen oppimiskäsityksen mukaisen matematiikan formatiivisen arvioinnin kohteet oppilaiden ja opettajien näkökulmasta
    Tekijä: Eskola, Annamaija, et al.
    Julkaistu: (2017)
  • GeoGebra-ohjelma konstruktivistisen oppimiskäsityksen mukaisen matematiikanopetuksen tukena
    Tekijä: Laitamäki, Antti
    Julkaistu: (2009)
  • GeoGebra-ohjelma konstruktivistisen oppimiskäsityksen mukaisen matematiikanopetuksen tukena
    Tekijä: Laitamäki, Antti
    Julkaistu: (2009)
  • GeoGebra-ohjelma konstruktivistisen oppimiskäsityksen mukaisen matematiikanopetuksen tukena
    Tekijä: Laitamäki, Antti
    Julkaistu: (2009)
  • Luokanopettajaopiskelijoiden ja matematiikan aineenopettajaopiskelijoiden käsityksiä matematiikan opettamisesta
    Tekijä: Mira Laitila
    Julkaistu: (2014)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus