Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Erilaisten oppimisympäristöjen...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Erilaisten oppimisympäristöjen hyödyntäminen yläkoulun suullisen suomen kielen opetuksessa

Erilaisten oppimisympäristöjen hyödyntäminen yläkoulun suullisen suomen kielen opetuksessa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Takala, Nea, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
suomi toisena kielenä
oppimisympäristö
opetus
suullinen kielitaito
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Showing 1 - 1 results of 1
Show all versions (2)
Search Result 1
Erilaisten oppimisympäristöjen hyödyntäminen yläkoulun suullisen suomen kielen opetuksessa

Erilaisten oppimisympäristöjen hyödyntäminen yläkoulun suullisen suomen kielen opetuksessa by Takala, Nea

Published 2017
Get full text Get full text
Master's thesis
Show all versions (2)

Similar Items

  • Erilaisten oppimisympäristöjen hyödyntäminen yläkoulun suullisen suomen kielen opetuksessa
    by: Takala, Nea
    Published: (2017)
  • Puheen funktiot alkeisoppijan tuotoksessa : tarkastelussa kakkoskieliset sairaanhoitajaopiskelijat
    by: Eloranta, Johanna
    Published: (2012)
  • Maahanmuuttajataustaisen oppilaan sosiaalisen kielitaidon kehittyminen valmistavassa opetuksessa
    by: Majuri, Saara
    Published: (2012)
  • Puheen funktiot alkeisoppijan tuotoksessa : tarkastelussa kakkoskieliset sairaanhoitajaopiskelijat
    by: Eloranta, Johanna, et al.
    Published: (2012)
  • Nuorena Suomeen muuttaneiden S2-opiskelijoiden näkemyksiä suomen kielen oppimisesta
    by: Papinkivi, Noora
    Published: (2016)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report